Posted on

cats are the scariest things in the world

Photobucket

 

4 responses to “cats are the scariest things in the world

    • p_ernille

      i know!! er du klar over hvor farlige sådan nogen som jer egentlig er..?! Selvom jeg ikke håber du har lysene øjne! :)

      • Faktisk bruger jeg jo sådan nogle katteøjne-linser når jeg er ude som Leoparddrengen. Mange tror vistnok at det er en form for gimmick – men sandheden er, at det er for ikke at skræmme med mine virkelige øjne. Som jeg har fået at vide kan være særdeles farlige at kigge i, især for pige-hjerter!

Leave a Reply

